{ H A N I S H A N N A }


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Hanisna Whisp

I say something

Past Hanisna

my fate

Winter Resit

i'm cries & thankyou

Template Farah Dini
Basecodes Aqila Farah
The Owner Hanishana
TutoBies Fatin|Farah|Atiqah
Best Views Google,WeHeartIt

SEnyuman ke telinga
Hey my diary,,,lama aku tak story mory dengan ag kan?hehehe...maklumla agak buzy di dunia yang fana ini. Hey pa cita lama tak dengar khabar, kau lama tak bergosip dengan aku...
aku nak cita ni,,result PSPM Sem 1 dah keluar,,,
Dup dap dup dap gak la aku nak pi tengok result. Kau nak tahu pa yang terjadi,,hehehe
JENG JENG JENG




Terkejut beruk aku dibuatny. Waktu tu hanya Allah saja yang tahu perasaan aku..gembira tak terkata, tak tergambar oleh perkataan, Yang paling bahagianya aku boleh buat ibu aku gembira..

WISH ME LUCK KORANG

0 comment[s]